Snart är det dags igen :/

Jaha då är det snart dags att åka till veterinären igen, på torsdag klockan två ska jag vara där och ta bort den där dumma knölen på sidan.
Det värsta av allt är att jag inte får äta nått på hela 12 timmar innan så från att jag går och lägger mig imorrnkväll så kommer jag inte få nån mat förns jag kommer hem :O

Idag har jag varit hos morfar, det var kul som vanligt, vi har varit ute hela dagen och busat.
Sen kom matte och hämtade mig så nu är vi hemma och vi har precis gått en promenad.

Skrivet ett litet inlägg sen på torsdag och berättar hur allt har gått. Det går säkert bra, fast jag blir så rädd när jag är hos veterinären men matte är ju med iallafall :)


Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0