Vadå vräka ut sig?

20110212955 (MMS)

Vadå vräka ut sig?


Kommentarer
Postat av: Janina

Hej! Jag blev tipsad av din kusin carro om att fråga dig om amstaff. Jag skrev detta på zoonen: Hej!



Tänkte vända mig till er som har/haft "AMSTAFF" och amstaffmixar, och fråga vad ni tycker om att äga dessa hundar??



Jag är väldigt sugen på en amstaff. Vad tycker ni är bra/dåligt med en amstaff?? Vore kul att höra era erfarenheter! =P



Ni får gärna berätta om era hundar har haft några hälsoproblem. Har hört att det förekommer hudproblem, HDproblem, ataxi?



Bra foder? Bra stimulans/aktivering? Vad brukar hanarna väga? runt 30 kg?



Fryser de lätt på vintern, behöver man kappa? Bra med barn har jag hört



Andra tips om dessa tuffingar/sötnoasr??



Jätteglad för svar från dig =)

2011-02-16 @ 22:21:36
Postat av: Sabina

Haha ja heller hur ;) om du ska ut på "stan" i ränna på lördagen kanske vi ses i vimlet

2011-03-04 @ 08:23:33
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0