Tröttmössa

Trött det är vad man är idag. Jag har varit hos morfar sen klockan 6 imorse för husse och matte skulle till jobbet.
Sen har jag fått leka med Dezza för hon fick följa med på våran promenad :) Det var riktigt skojigt :)

Matte kom och hämtade mig vid 3 och då åkte vi hem och la oss på soffan för hon var också jättetrött. Husse han kom nyss hem, knappt så jag orkade gå upp ur soffan men jag gjorde det ändå eftersom jag blev så glad :)

Morfar skulle komma förbi och fika senare ikväll :)

Just det, sen hade dom ringt från veterinären idag sa matte, resultatet på mitt blodprov som dom tog sist för och kolla om rabiesvaccinet fungerat hade kommit tillbaka och allt var tipptopp :) så nu är det bara att skicka in alla vaccinationspapper så får jag mitt pass :) Inte för att jag bryr mig men det kan ju vara kul om jag får följa med husse och matte på semester nån gång :)




Natti natt för idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0